NASZA KADRA

Tomasz

Gradziński

dyrektor

nauczyciel, terapeuta SI

Ma ponad 25 lat doświadczenia pracy z dziećmi. Prowadził też zajęcia ze studentami na Akademii Pedagogiki Specjalnej, realizował warsztaty umiejętności wychowawczych “Szkoła dla rodziców i wychowawców” oraz “Rodzeństwo bez rywalizacji”. Jest również terapeutą SI. Od zawsze pracuje z dziećmi z dużym szacunkiem do ich indywidualności i granic. Czerpie z Gordona, Korczaka, Julla, Marii Monessori. Bliskie jego sercu jest rodzicielstwo bliskości i Porozumienie Bez Przemocy, których założenia wdraża nie tylko w relacjach z dziećmi, ale też w zespole nauczycielskim i z rodzicami naszej smykowej społeczności. Prywatnie tata trójki dzieci i właściciel rozszczekanego psa.

Magdalena

Lenkiewicz

nauczycielka

Magda to artystka z zamiłowaniem do pracy z dziećmi. Aktualnie studiuje na Chrześcijańskiej Akademii Teologicznej na kierunku wczesna edukacja i pedagogika opiekuńcza. Towarzysząc dzieciom łatwo dostrzega i wspiera potrzeby emocjonalne w ich rozwoju. Ma talent przedstawiania nawet trudnych i złożonych tematów w przystępny i atrakcyjny sposób. Świetnie pracuje się jej w ramach pracy indywidualnej z dziećmi, lub w małej grupie. Poza przedszkolem cieszy ją kontakt z naturą i sztuką – dużo rysuje. Uwielbia poznawać nowe kultury i języki…i przynosi do przedszkola różne ciekawe przedmioty związane ze swoimi zainteresowaniami. Ma kota, którego uwielbia.

Weronika

Stelmachowska

nauczycielka

Pedagożka, absolwentka Uniwersytetu Warszawskiego. Swoją przygodę z pracą z dziećmi rozpoczęła w wieku 13 lat prowadząc swój zastęp w jednej z warszawskich drużyn harcerskich. Potem przez 3,5 roku była drużynową gromady zuchenek. Obecnie pełni służbę instruktorską wychowując młode pokolenia harcerek, między innymi poprzez organizowanie kursów instruktorskich i metodycznych. Największą wartością w pracy z dziećmi jest dla niej bazowanie na relacjach z najmłodszymi. Traktowanie ich jak równych sobie. Jej inspiracją są słowa J. Korczaka: “Dziecko to człowiek, a nie zadatek na człowieka”. Podąża i towarzyszy dzieciom w ich codziennej zabawie i eksplorowaniu otoczenia. Uwielbia czytać i wymyślać opowiadania najmłodszym. Interesuje się dramą i marzy żeby kiedyś tworzyć treści skierowane do najmłodszych.